اطلاعاتی درباره درب ضد سرقت

  • ۰
  • ۰

آیا درهای لولایی ، درهای مش امنیتی ، درهای کشویی فلزی یا پنجره دارید؟ آیا آنها همان رنگ قدیمی و منسوخ را دارند؟ شاید زمان آن فرا رسیده باشد که رنگ قلعه های استعماری منزل خود را به روز کنید.

پنل های صفحه نمایش امنیتی فقط برای بهبود ایمنی در خانه شما نیست. بازیگران استعماری کارهای بسیار بیشتری نسبت به هدف اصلی خود انجام می دهند. برخورد با آنها با احتیاط و توجه بسیار ضروری است. یک راه برای انجام این کار ، ارتقاء رنگ بازیگران استعماری است.

آیا باید رنگ بازیگران استعماری خود را ارتقا دهید؟ -

دلایلی برای بازخورد کاستینگهای کلونی شما
مزایای استفاده مجدد از بازیگران استعماری شما عبارتند از:

· از زنگ زدگی جلوگیری کنید
یک نقطه کوچک زنگ زدگی مانند بیماری است که به آرامی در درب فلزی شما پخش می شود. اگر آن را بدون مراقبت رها کنید ، درب فلزی شما در معرض آسیب دائمی قرار دارد. ریخته گری های استعماری از جنس گرانش است که از 100٪ آلومینیوم بازیافت شده ساخته شده است. دارای رنگ های مختلفی از روکش پودری هاردی است که به دلیل دوام و مقاومت کافی در برابر زنگ زدگی شناخته شده است. این پایان گارانتی 2 ساله دارد اما بعد از گذشت چند سال ممکن است ریخته گری های استعماری شما نیاز به یک نسخه به روز داشته باشد اما این به روز رسانی ممکن است قیمت کمی برای جلب رضایت درهای فلزی بدون زنگ باشد.

· زندگی جان خود را به دست می آورید
هوای شدید ، به خصوص محیط های نمکی در استرالیا ، تهدیدی برای درها و پنجره های فلزی شما محسوب می شود. باعث می شود درها و پنجره ها به زنگ زدگی و رنگ مستعد لایه برداری شوند. کارهای تعمیر و نگهداری نیز لازم است ، مانند شستشوی مرتب آن یا به روز کردن رنگ ها یک بار. استفاده مجدد تضمین می کند که بازیگران استعماری شما در طول سال های زیادی به طول انجامد.

· FASADE خانه خود را ارتقا دهید
ریخته گری استعماری فقط برای امنیت در مرزهای خانه شما نیست. از آنجا که در بیرون قرار دارند ، آنها تا حد زیادی در نمای خانه شما نقش دارند. اجازه ندهید که صفحه نمایش صفحه نمایش امنیتی قدیمی ظاهر خانه زیبای شما را خراب کند.

· شخصی سازی طرح و مضمون خانه شما
آیا احساس می کنید که بازیگران استعماری قدیمی شما دیگر نمایانگر شما یا خانواده در حال رشد نیستند؟ شاید دیوارهای بیرونی شما قبلاً رنگ آمیزی شده باشد ، یا مبلمان پاسیوی جدید اضافه کرده اید. ریخته گری به روز شده استعماری مطمئناً ظاهر جدید خانه شما را تکمیل می کند تا صفحات صفحه نمایش امنیتی شما با سایر خانه شما مطابقت داشته باشد.

· به خانه شما خوش آمدید
درب ایمنی و امنیتی به عنوان پورتال خانه شما استفاده می شود. این اولین چیزهایی است که میهمانان شما هنگام ورود به خانه شما خواهند دید. ریخته گری های استعماری به روز شده باعث می شود خانه شما از استقبال بیشتری برخوردار شود. پنل های صفحه نمایش امنیتی که به خوبی از آنها مراقبت می شود همچنین خانه ای دوست داشتنی و دلسوز را نشان می دهد.

آیا باید رنگ بازیگران استعماری خود را ارتقا دهید؟ -

چه موقع باید از سلطان مستعمره خود ارتقاء دهید؟
زمان دیگری فرا می رسد که در نهایت شما نیاز به ارتقاء رنگ پنل های صفحه نمایش امنیتی خود دارید. زمان بروزرسانی زمان آن است که:

· شما صفحه ای با امنیت ، قدیمی ، زنگ زده و ضعیف دارید
هنگامی که درها و پنجره های امنیتی منسوخ شده اید ، اکنون زمان آن رسیده است که آنها را جایگزین کنید و رنگ های جدیدی را به خانه خود اضافه کنید. اجازه ندهید که زنگ روی تابلوهای فلزی در خانه شما بماند. درهای خود را با ریخته گری استعماری ارتقا دهید.

· صفحه نمایش ایمنی شما از ساختار خاص خود و منطقه شما مطابقت ندارد.
با گذشت زمان ، نیازهای ملک شما تغییر می کند. نمای بیرونی منزل شما ممکن است در حال پیشرفت باشد ، یا اینکه صفحه امنیتی که در ابتدا نصب کرده اید به معنای ماندگاری برای مدت زمان طولانی نیست. زمان آن رسیده است که یک نسخه به روز دریافت شود که در آن بازیگران استعماری برای املاک شما مناسب باشند.

· عملکرد درب ایمنی شما با حق تقدم شما مطابقت ندارد
درها و پنجره های صفحه نمایش امنیتی عملکردهای مختلفی دارند ، اما نوع مناسب خانه شما به اولویت شما بستگی دارد. اگر به دنبال چیزی هستید که مزاحمان را از بین ببرد و از نظر زیبایی زیبایی از خانه خود محافظت کند ، پس از آن بازیگران استعماری برای شما مناسب هستند.

· به مکان های جدید و روش های ایمنی احتیاج دارید
روزگار در حال تغییر است و جهان همچنان مکان ترسناکی است. شاید زمان آن فرا رسیده باشد که قفل ها و روش های امنیتی خود را با اضافه کردن قالب های استعماری به روز کنید. مهمترین زمانی است که منطقه املاک شما همچنان پر جمعیت تر است. شما از خانه محافظت می کنید که هم کاربردی و هم کاربرد آن راحت باشد.

آیا باید رنگ بازیگران استعماری خود را ارتقا دهید؟ -

ارتقاء رنگ COLONIAL COLORIAL
دلیل دیگر برای ارتقاء رنگ بازیگران استعماری شما این است که گزینه های رنگی زیادی برای انتخاب وجود دارد. می توانید به راحتی رنگی را انتخاب کنید که متناسب با روحیه شما و آنچه را که واقعاً در خانه می خواهید باشد. چندین گزینه انتخاب رنگی برای هر موضوع و طراحی در ویژگی شما وجود دارد.

اگر به دنبال یک طرح رنگی تک رنگ هستید ، می توانید از رنگ های سفید ، APO Gray ، تخته سنگ خاکستری (خاکستری جنگلی) ، خاکستری تیره آنوت ، ذغال چوب و موارد دیگر استفاده کنید ، مطمئناً با هر خانه مدرن و مینیمالیستی همراه خواهید بود ، یا اگر رنگ های اساسی می خواهید در بازیگران استعماری خود
اگر به دنبال رنگ های عمیق و عاشقانه هستید ، می توانید Claret ، Notre dame ، برنز ، قهوه ای را انتخاب کنید و مطمئناً اینها می توانند لمس کنند

  • ۹۹/۰۱/۰۷
  • soode khani

نظرات (۳)

  • حسین علیزاده
  • سلام وبلاگ خوبی دارید به وبلاگ من هم سر بزنید

  • زندگی رویایی
  • با سلام و تبریک سال نو

    بسیار عالی لطفا از وبلاگ دیدن کرده و دنبال کنید

    سلام

    به ما هم سر بزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی